Warunki korzystania ze strony internetowej
Warunki korzystania ze strony internetowej (DSA) Projekt z pasji
1. USŁUGODAWCA
Serwis internetowy Projekt z pasji, dostępny pod adresem http://projektzpasji.pl/ jest prowadzony przez:
PROJEKT Z PASJI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
z siedzibą w Sikórzu, 09-411 Biała, Sikórz 27, wpisana do rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Łodzi Śródmieścia w Łodzi, XX Wydział Gospodarczy KRS pod numerem 0000874940, NIP 7743258277, REGON 387750273, o kapitale zakładowym wpłaconym w całości w wysokości 5.000 złotych.
2. PUNKT KONTAKTOWY
W celu kontaktowania się z nami możesz skorzystać z następujących form komunikacji elektronicznej:
-
- poczta elektroniczna: wojciech.piasecki@projektzpasji.pl
- formularz kontaktowy dostępny pod adresem: http://projektzpasji.pl/projekty/#contact
Niezależnie od form komunikacji elektronicznej – możliwy jest również kontakt telefoniczny pod numerem:
3. JĘZYK KOMUNIKACJI
Możesz skontaktować się z nami w języku polskim.
4. ROZPATRYWANIE SKARG I REKLAMACJI
Reklamacje i skargi dotyczące korzystania ze strony internetowej mogą być składane
za pośrednictwem Punktu Kontaktowego, którego dane wskazane są na początku
niniejszych warunków.
Rozpatrujemy reklamacje i skargi w ciągu 14 dni od ich otrzymania.
5. WARUNKI TECHNICZNE
Dla prawidłowego korzystania ze strony internetowej konieczne jest spełnienie
następujących warunków technicznych:
• aktywne konto e-mail,
• urządzenie z dostępem do Internetu,
• przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript i pliki cookies.
6.PRYWATNOŚĆ I DANE OSOBOWE
Zasady przetwarzania danych osobowych i wykorzystywania plików cookies wskazane
są w polityce prywatności dostępnej pod adresem: http://projektzpasji.pl/polityka-prywatnosci
7.INNE REGULAMINY I POLITYKI
Do korzystania z naszej strony internetowej i dostępnych w jej ramach usług
zastosowanie mają również:
• Regulamin newslettera – http://projektzpasji.pl/regulamin-newsletter/
Te Warunki stanowią suplement do wskazanych wyżej dokumentów.